[AccessD] For Lembit

Martin Reid mwp.reid at qub.ac.uk
Wed Apr 27 05:02:48 CDT 2005

Lembit

Could you translate please

Mijn naam is Jan Peeters en ben student handelsingenieur aan de KUL.  Voor
het vak "beleidsinformatica" heb ik de opdracht gekregen om een
gevallenstudie uit te voeren waarin ten minste 3 thema's van de cursus aan
bod komen.  Ik zal eerst een paar voorbeelden geven van de thema's:
herbruikbaarheid in informatica systemen, overerving, persistentie en
materialisatie, het gebruik van XML, web services, verschillende soorten
databases, architecturen, SQL en hoe de bedrijfsstrategie eruit ziet met
behulp van informatica.

Als er bij u in de organisatie verschillende thema's aan bod komen zou ik
zeer graag de mogelijkheid krijgen om uw bedrijf als casestudy te nemen.